الأحد، 3 يوليو، 2011

فى وقت ضعفى



وعند ضيقى


تبقى صديقى وسلوتى



لست لذاتى وشهواتى

بل ها حياتى ملكك

يا رب انى لك اعنى

وخد يدى بيدك

هناك 4 تعليقات:

Ramy يقول...

الله

جميلة قوى الترنيمة دى

بجد فكرتينى بوقت جميل (:

و انا اساساً بحب الترنيمة دى و الشريط كله كان تحفة

أول مرة سمعت الترنيمة دى

كنت فى رابعة كليه متهيألى كنت اول حد جاب الشريط دة فى الأقصر (:

أصل انا من مدمنى الحياة الأفضل

شكراً فينوس

رسمتى على وشى ابتسامة

(:

Ms Venus يقول...

وانا كمان بحب الترنيمة دى اوى يا رامى

بتحسسنى بالامان والسلام بجد


تعرف

مهما كنت متضايقة وتعبانة

تلاقينى فتحتها وكبرت الشاشة وقعدت قدامها اسمعها وارنم معاها

بلاقى دموع خفيفة كده فى عينى وبعدها بحس باحساس راحة جميل


سعيدة ان اختيارى عجبك

وفريق الحياه الافضل مش محتاج اقول رأئى فيه

Boneta يقول...

ربي اراك ..اراك دربي ..ونسمتي
من كل قلبي ..اهديك حبي.. وبسمتي
إليا تدنو ..اليك أرنـو مسلماً
لست لذاتي وشهواتي
بل ها حياتي ملكك
يارب اني ..لك اعني
وخذ يدي بيدك
فينووووووووس وحشتيني ووحشتني مدونتك
<3 <3

Ms Venus يقول...

لو وحشتك كنتى تزورينى ماشى يا بونى هاخدك مخالفة ههههههههههههههه


فينك فى المدونة

ليه ساكتة

فين كلامك وكتاباتك


اشتقت لبوستاتك النارية بجد واللى بتكتبى فيها كل اللى جوايا