الثلاثاء، 30 نوفمبر 2010

نرسمه هكذا


تساؤلتُ كثيراً..

لماذا نرسمهُ هكذا .. وهو لا يمت إلى شكله الحقيقى بصلّة؟؟

هناك 6 تعليقات:

جايدا العزيزي يقول...

معاك حق

بس جايز علشان تخيلاناه هكذا

حبناه بالشكل ده

سؤال محير

وانا من اكتب الشعر وقفتحائرة صامته امام سوالك

تحياتى

karmen يقول...

سؤال صعب فينوس يمكن في يوم نلاقيله اجابة
تحياتي

Boneta يقول...

هو سؤال يستاهل الواحد يقف عنده
وانا من ساعه ما شوفت السؤال وانا بفكر في اجابه مقنعه ومش لاقيه
لو تعرفي الاجابه يا فينو ابقي قوليلنا
انا غلب حماري خلالالالالاص ):

mony يقول...

يمكن عشان لو قسمناه من النص يبقى نصين متماثلين ومتساوين
**على انه اتنين حبيبه**
....بس هو فيه شبه من الحقيقى ...

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى

انا مع مونى بس القلب قريب منه برضوا بزاوية معينه

تقريبا اظن كده

سلام

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى

انا مع مونى بس القلب قريب منه برضوا بزاوية معينه

تقريبا اظن كده

سلام