الخميس، 18 نوفمبر 2010

ضحكات . ولكن .



كثيـرة هى


الدموع التى تخفيها


ضحكات الشفاه

هناك 6 تعليقات:

Ramy يقول...

عندك حق يا فينوس

كم من مرة ضحكتُ حتى البُكاء

Days and Nights يقول...

مدونة جميلة ... أدعوك لزيارة مدونتى nicedaysandnights.blogspot.com

Boneta يقول...

دي حقيقه يافينوس فعلا
كتير الواحد بيضحك علشان يقاوم دموع عاوزه تنزل من عينيه
بونيتا

Boneta يقول...

حبيبتي فينوس
انا مش عارفه اشكرك ازاي بجد ربنا يخليكي ليا وللي زي حالاتي
انا كنت خايفه من ذكائي الخارق لحسن ماعرفش اعمل اللي قولتيلي عليه بصراحه
لكن ربنا سترهاوحملت الفيديو ونزلت البوست الجديد وكمان برنامج الاغاني وكله بفضلك طبعا
ياريت تبقي تشرفيني وتقوليلي رأيك
في البوست الجديد انا علي قد ماقدرت ما هاجمتش حد لكن مش هاكدب عليكي انا مستفزه جدا من البني ادم اللي في الفيديو لانه مش بني ادم اساسا.المهم
ميرسي جداا وربنا يعوض تعبك معايا

عباس ابن فرناس يقول...

تفتتكرى بقا فيبه فرق بين الضحك وبين البكاء

الاتنين ليهم نفس الدموع وتقريبن نفس الاحساس

هديل الحمام يقول...

كلمات قليله بعددها عميقه بمعنآها

وما أكثر ما نخبئ دموعنا خلف قِناع الابتسامه

مروري الأول ولن يكون الأخير بإذن الله

^_^